FICHA TÉCNICA:
Realización do vestiario: A compañía e Chelo Trinidad
Imaxes: Diego Blanco
Cancións orixinais: Carlos Díaz
Corrección do texto: Servizo de Normalización Lingüística USC
Técnica: Alfredo Sarille e Julio Corredoira (Luzsonga)
Fotografía: Mario García Herradón
Deseño cartel e programa: tatata
Dirección e dramaturxia: Paloma Lugilde
Agradecementos: Suso Díaz e Ánxeles Cuña por achegarnos Sarah, Palimoco Teatro polo seu apoio constante, a Nives Roca por acompañarno nesta viaxe. á Oficina de Cultura do Campus de Lugo polo seu bo facer e as súas Vicerreitorías. Ao equipo da Aula de Teatro da USC.
SIPNOSE:
A violencia que xera calquera guerra, por moi afastada que nos pareza, está nas nosas civilizacións nos denominados tempos de paz, en nós está a semente desa árbore máis do que quixeramos.
Na obra facemos unha viaxe con Sarah a través dos seus personaxes. Trátase dunha caída libre, como a de Alicia de Lewis Carrol.
Todo comeza cos 10 mandamentos. A relixiosidade marcouna dunha maneira moi fonda. Alicia e o coello falan dunha posible PRÓXIMA VEZ, pero haberá unha próxima vez?
Ao meterse Alicia polo tobo co coello recollen a Sarah e fannos entrar nesta viaxe na que coñeceremos as partes da súa obra: BLASTED (Rebentado), AMOR DE FEDRA, DEGOIRO, ANSIA e como non PSICOSE.
Pero canto máis nos achegamos ao final da súa obra, máis vemos a transformación das personaxes que acompañan a Sarah por ese tobo. O espírito inxenuo de Alicia rómpese froito da violencia xerada. O coello que leva a Sarah na súa caída libre, no último momento, arrepíntese. Dáse conta que el é un traxe máis de Sarah, coma un dos seus personaxes e que se ela morre el tamén o fará, e a nosa raíña de corazóns cambiará o amor violento por un amor máis alá da morte. A única que se salva e Marie Keveldon o pseudónimo de Sarah porque a súa obra permanece .
E nós… estamos en caída libre? Diante, a nosa verdade. A fraxilidade diante.